Minder kans op depressie door koffie
Onderzoekers van Harvard hebben ontdekt dat vrouwen die dagelijks koffie drinken, minder kans hebben op een depressie. Voor het onderzoek werden 50.000 Amerikaanse verpleegsters gedurende 10 jaar gevolgd. Bij een consumptie van 2 รก 3 koppen per dag kwam 15 procent minder vaak een depressie voor dan bij vrouwen die nauwelijks koffie drinken. Vrouwen die vier of meer koppen per dag drinken, lopen zelfs 20 procent minder kans op een depressie. Het is niet bekend waarom koffie deze invloed heeft.Bron: Nu.nl

0 Comments:
Een reactie plaatsen
<< Home